Snörvel

Jag och Nathalie ska till San Francisco sista helgen i maj! Wohoo! Då det är Memorial Weekend, ska bli najs! :-D


Min hals är så gott som bra nu, den känns ibland men förkylningen har förflyttat sig till näsan och den var så täppt inatt och lock för öronen hade jag, och det kommer och går idag. Jobbigt!
Trots det så drog jag mig iväg till pilatesen i alla fall, även fast jag inte kände mig så pepp på det. Men det är ju snart slut så jag vill inte missa något och nog var det lite jobbigare än vanligt måste jag medge. Men jag överlevde och sedan i vanlig ordning åkte jag och Marli och skämde bort oss med lite Chunky Strawberry Topper. Typiskt nog kunde jag inte känna någon smak alls och den var tydligen jättegod. Attans! ;-)


Ännu en väldigt fin dag idag. Vid halv nio imorse då jag körde till skolan såg jag att det var 21 grader redan då!

Igår så var det ju jättefint med så efter att jag hämtat pojkarna på skolan åkte vi iväg till fejkbeachen. Stanade där drygt en timme innan vi var tvungna att åka tillbaka för att göra läxor. Men det var så skönt, kunde jag ligga där och gotta mig i solen i min nya bikini och läsa medan pojkarna lekte i sanden och i vattnet. Ahh :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0