Gråter Hela Dagen

Så här skönt väder har vi och här hängde vi i måndagseftermiddag:



Så skön och mjuk sand :-D



Hur härligt är det inte egentligen?! Här är sjön som jag brukar
springa runt :-)


Så kom det en kanadagåsfamilj traskandes förbi!


Förkyld som bara den är jag. Förkylningen har verkligen gått från olika stadium dag till dag. Först var det bara halsont. Sen täppt. Och nu rinner nosen och ögonen på mig och det klias i näsan så jag nyser. Men det är bara på högra sidan och sedan så trycker det i huvudet, inte så att jag har huvudvärk men ja, som ett tryck liksom.. Det är riktigt jobbigt!


Se så förkyld jag är! ...


Jag är faktiskt så förkyld så jag skippade yogan idag, då är det illa för att vara mig. Jag var faktiskt påväg dit men när jag nästan var framme bestämde jag mig slutligen för att vända. För det första vill inte jag stå där och snörvla och nysa med ögon som ser ut som dom gråter och för det andra vill nog dom verkligen inte ha mig där heller, sprida omkring mina basiller ;-)
Så det tog emot att vända, men jag tröstade mig med att jag får ta en dubbel-lektion nästa vecka.
Istället för yoga så tog jag mig ut på en promenad runt sjön i stället i finvädret. Eftersom jag inte planerat att vara ute och gå hade jag flip-flops på fötterna så det slutade med skavsår på ena foten. Men det är lindrigt jämfört med min förkylning ;-)


Men oj då! John ringde nyss och frågade när pojkarna slutar skolan och sa att jag får ledigt resten av dagen, klockan är typ tjugo i ett nu. NAJS! :-D Kanske gå till fakebeachen och sola lite!

Kommentarer
Postat av: mamma

Lillgogummsan:) Du är sååå himla possitiv o glad fast du är okry:)Hoppas du får känna dej piggelinare idag!!!!! KRAMKRAM

2010-05-06 @ 08:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0