Yeah I'm an Animal

Jihoo min förkylning börjar äntligen släppa, nu har det värsta varit! Fortfarande snorig näsa och man hör på rösten att den inte är som vanligt än men annars mår jag så gott som fint, blidde en blodig nos imorse dock.
Jag kände mig så pass bra så jag tyckte jag kunde vara på pilatesen idag och det ångrar jag såklart inte. Gick rätt bra och svetten drypte! Jisses anåda, har inte svettats så mycket under alla klasserna vi haft och ändå tog jag inte i speciellt mycket. Alltså jag tog ju i och gjorde det jag skulle göra, men jag körde ju inte på 100%.
Samma var det för Marli och en lite äldre kvinna som var bredvid oss. Haha vi tre var typ skyblöta!

I alla fall så var det så roligt då vi skulle få upp hjärtrytm och bränna lite kalorier, då vi springer på BOSU bollarna. Så skulle vi hoppa och ha oss, och en del har väl lite svårt för det. Vi skulle hoppa upp och kliva ner och sen hoppa upp, hoppa ner och hoppa upp. Vilket inte var såå svårt men väldigt jobbigt. Så jag och Marli som dom Black Knights vi är (hur ska jag förklara det? om man kan göra vissa saker bättre än andra eller typ vill visa att det där klarar jag och det uttrycket passade nog bra på oss idag då båda var klädda i svart) hoppade på för fulla muggar och så kommer Nancy och säger "I knew you animals would make it". Haha. Inte för att skryta eller så men vi är bäst ;-)


Annars om dagen har jag väl inte så mycket att tillägga. Veckan har gått rätt fort, förmodligen för att jag var ledig igår och imorgon är det fredag... igen. Typiskt att jag ska vara förkyld så jag inte kan ta mig ut på min vanliga fredagsspringrunda. Jaja, jag får väl gå ut och promenera med Coco istället kanske då.

Inge direkta planer inför den kommande helgen men nästa helg kommer Nathalie över igen och på lördagen då ska vi åka ut en sväng på Whale Watching. Får hoppas på att vi ser någonting i alla fall! :-)



Sakta men osäkert tror jag nog att mitt
hår börjar växa ut.
Jag väntar tålmodigt ;-)

Kommentarer
Postat av: nathalie

Jag gillar ditt hår nu :) Det skulle kännas konstigt att se dig i långt hår igen. Nu när jag är så van vid ditt korta :) Miss you darling! <3

2010-05-07 @ 08:07:23
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0